מעבדות קוסמטיקה – איך לבחור עם מי לעבוד?

קוסמטיקאיות רבות מגיעות לחנות שלנו בזכות מגוון מעבדות הקוסמטיקה הרחב שאנו מציעים ומבחר המוצרים הענק למכון ולבית. אנו נשאלים לא מעט "עם איזו מעבדה כדאי לי לעבוד?" והחלטנו לרכז עבורכן, הקוסמטיקאיות, מספר טיפים מובילים.

עם מי את עובדת עכשיו? האם את מרוצה?

המעבדות הנמכרות במרכז לקוסמטיקאית, הן מעבדות מובילות ומוכרות בתחום הקוסמטיקה. אנו מחזיקים בחנות מעבדות עם רקורד נפלא, ותק של עשרות שנים בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה. אין כזה דבר "מעבדה לא טובה", אך לכל קוסמטיקאית יש את ההעדפה שלה הנובעת מניסיון של שנים.

ראשית, אנו נשאל אותך עם אילו חברות (מעבדות) קוסמטיקה את עובדת עכשיו. ננסה להבין האם את מרוצה ו/או ממה את פחות מרוצה. האם מפריע לך המרקם? הריח? התוצאה? ואולי את פשוט סקרנית ורוצה להכיר מעבדות חדשות.

לצוות היועצות רווי הניסיון, יהיה מאוד קל להתאים עבורך שגרת עבודה עם מעבדה חדשה, ברגע שיבינו מה חסר לך עם המעבדה הנוכחית עימה את עובדת.

כל המרבה – הרי זה משובח

אנו דוגלים בגיוון מדף מוצרי הקוסמטיקה שלך. את יכולה לאהוב מאוד את מסכת ההתפחה של מעבדה מסוימת, אך את הפילינג של מעבדה אחרת. הלקוחה שלך יכולה להתענג על ריח קצף הפנים של חברה אחת, אך את הפעילות האינטנסיבית של קרם הלילה מחברה אחרת. גם עבורך וגם עבור לקוחותייך, חשוב להחזיק מגוון מוצרים מחברות שונות בכדי להתאים באופן המיטבי את השימוש לכל מטרה בנפרד.

קשת המוצרים הענפה שתמצאי במרכז לקוסמטיקאית, יסייע לך באיתור המוצרים, למכון ולבית, שאת תהני לעשות בהם שימוש ויאפשרו לך לתת מענה מדויק ללקוחותייך.

מוצרים למכון או מוצרים לבית?

יש להבדיל בין מוצרים לבית, עבור שגרת טיפוח ללקוחותייך לבין מוצרים למכון- לשימושך המקצועי. מוצרי הקוסמטיקה שאת מחזיקה במכון, המיועדים לטיפולי פנים, צריכים לענות לדרישותייך וציפיותייך. מהניסיון שלך את יכולה להרגיש אילו מוצרים נתנו תוצאה מספקת והיו נעימים לעבודה עימם ולאילו פחות התחברת. כמובן שגם לטיפול במכון ניתן לבחון עבודה עם מספר חברות קוסמטיקה ולא להחזיק סדרת מוצרים אחת שמאוד תגביל אותך.

במידה ואת מתלבטת לגבי אילו מוצרים את רוצה להחזיק בקליניקה שלך למכירה עבור לקוחותייך, השיקולים מעט שונים. ראשית, אנו נבדוק עמך מי הקהל שלך- גילאים, צרכים, בעיות עור, מטרות טיפול ואפילו רגישויות. ננסה, יחד איתך, לתפור חבילת טיפוח שתקיף את רוב לקוחותייך ותיתן מענה לכל צורך. במידה ויש לך לקוחות המבצעים רכישות רבות אצלך או עוברים סדרת טיפולים, נוכל לנסות להתאים עבורם מוצרים ספציפיים, משלימים לטיפולים, משפע המעבדות בחנות.

היועצות המקצועיות שלנו זמינות אלייך לכל שאלה וליווי טלפוני כדי לסייע לך בבחירת המוצרים והמעבדות שיתאימו לך ומטופלייך באופן הטוב ביותר!

תוצרת הארץ או תוצרת חוץ?

אנו, במרכז לקוסמטיקאית, מעודדים רכישה של מוצרים כחול – לבן כדי לתמוך בתעשייה הישראלית. עם זאת, אנו גם מבינים שיש מעבדות קוסמטיקה מובילות מחוץ לארץ שכדאי לך, בתור קוסמטיקאית, להכיר ולהתנסות בהן. כאשר תגיעי לחנות, נציג בפנייך את המבחר- הן מתוצרת הארץ והן תוצרת חוץ, כדי לאפשר לך לבחור את הטוב ביותר עבורך.

תקציבי השקעה במוצרי קוסמטיקה

שפע המעבדות המובילות שאנו מחזיקים בחנות, מאפשר לך גמישות מבחינה תקציבית. אנו נוכל להתאים לך חומרים, למכון ולבית, עם אותה מטרת טיפול אך בעלויות שונות ומגוונות. שילוב בין מספר מעבדות בקליניקה שלך, מעניק את היכולת לעמוד בתקציב אותו קבעת וכמובן להתאים עצמך לתקציבי הלקוחות שלך כאשר הם רוכשים ממך מוצרים לשגרת טיפוח יומית.

לסיכום, ישנן מעבדות קוסמטיקה רבות וטובות. עם זאת, לכל קוסמטיקאית יש את ההעדפות שלה ושימוש במגוון מעבדות מאפשר את הגמישות גם עבור צרכי הקוסמטיקאית וגם עבור מטופליה. עבודה בשילוב מספר חברות קוסמטיקה תביא לשביעות רצון גבוהה יותר בקרב המשתמשים.

במרכז לקוסמטיקאית תמצאי מגוון רחב של מעבדות קוסמטיקה מובילות. אנו עושים את מירב המאמצים להתאים לכל קוסמטיקאית את המוצרים התואמים להעדפותיה וצרכיה ולספק מניפת מוצרים ומחירים לשביעות רצונכן המלאה.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים