ציוד וריהוט למכון יופי

סוף סוף סיימתן לימודי קוסמטיקה ועכשיו אתן מוכנות לצעד הגדול בחייכן- פתיחת מכון יופי משלכן! צעד זה דורש תכנון מראש וחשיבה על כל הפרטים הקטנים, כך שביום שתגיע הלקוחה הראשונה, לא ייחסר דבר.
מאמר זה מסכם עבורכן מהו הציוד והריהוט הבסיסי, הנדרשים בכל מכון יופי וקוסמטיקה.

ריהוט למכון יופי

בכדי להתחיל לעבוד עם לקוחות, יש להשקיע בריהוט ייעודי למכון קוסמטיקה. הפריט המרכזי הוא מיטת טיפולים שתהיה נוחה גם למטופלייך וכמובן- גם עבורך. בחרי מיטה המתאימה לגובה שלך, בעדיפות לאחת שניתן לשנות את גובהה.

הרהיט הבא, לא פחות חשוב, הוא כיסא הטיפולים עליו את יושבת במהלך טיפול קוסמטי. גם במקרה זה הנוחות תלויה רבות בגובהך ומומלץ לרכוש כיסא ארגונומי, מותאם לקוסמטיקאית וניתן לכוונון טווח הגובה.

לאחר שהצטיידת במיטה וכיסא, הפריט הבא בחשיבותו- מנורת לופה. קוסמטיקאית לא יכולה לעבוד ללא מנורה זו וחשוב למצוא מנורה נוחה ויציבה, שתאפשר לך לטפל בלקוחותייך ללא הפרעה לטווח התנועה שלך.

הרהיט האחרון אך לא פחות חשוב, הוא עגלת הטיפולים שלך. על העגלה תוכלי להניח את כל המוצרים הנדרשים למהלך הטיפול בלקוחותייך. שימי לב שגודל העגלה שתבחרי, יהיה מושפע בין היתר מגודל החלל בו את עובדת. במידה וחדר הטיפולים שלך קטן, יש לרכוש עגלת טיפולים מינימלית שתשאיר לך מרחב תנועה בקליניקה.

ציוד חד – פעמי לקוסמטיקאית

לאחר שאבזרת את המכון שלך בריהוט הנכון, השלב הבא הוא רכישת ציוד מתכלה, חד פעמי, עימו תעבדי מדי יום. בכדי לשמור על היגיינה טובה ונכונה בין כל מטופל ומטופלת, ישנה רשימת ציוד חד פעמי שאת חייבת להחזיק במכון ולזרוק ישר לאחר השימוש: כובעים חד-פעמיים למטופלים, סטרפלסים, סדין גומי, גליל מיטה, כפפות, שפדל, אפליקטור, לנצטות, ניילונים להתפחה ורב מגבת לניקוי עור הפנים. זכרי כי זוהי הרשימה המקוצרת והבסיסית אותה את חייבת להחזיק בקליניקה. במידה ואת מבצעת בקליניקה טיפולים נוספים כגון הסרת שיער, פדיקור, מניקור וסידור גבות, תצטרכי לקנות ציוד חד-פעמי נוסף, בהתאם לסוג הטיפול.

ציוד רב – פעמי לקוסמטיקאית

הציוד הרב-פעמי למכון, הוא ציוד שישמש אותך שנים רבות ולכן מומלץ להשקיע במוצרים טובים שיחזיקו מעמד זמן רב. זכרי כי מחובתך לנקות ולחטא את הציוד היטב בין טיפול לטיפול. רשימת הציוד הרב פעמי ההכרחי לתחילת עבודה במכון, היא: פינצטה, מברשות, קירטה וצלוחיות ערבוב חומרים. גם במקרה זה, אם תחום העיסוק שלך רחב יותר, תצטרכי לרכוש פריטים נוספים בהתאם לטיפול אותו את מעניקה ללקוחותייך.

מעבדות קוסמטיקה וחומרים לקוסמטיקאית

לאחר שאבזרת את המכון שלך בכל הציוד הנדרש, נותר לך רק לרכוש את החומרים עימם תעבדי בשגרה. מבחינת חיטוי כלים תצטרכי לרכוש אלכוהול 70%, ברביסייד וסטריליזטור. פרט לחומרי החיטוי, תצטרכי לבחור עם אילו מעבדות קוסמטיקה את מעוניינת לעבוד. רשימת האפשרויות ארוכה מאוד ועם הזמן תלמדי אילו מעבדות את ולקוחותיך אוהבים ומעדיפים. חומרי העבודה הנדרשים לכל קוסמטיקאית במכון היופי, הם: ניקוי ראשוני, סבונים, פילינגים, חומרי התפחה, מסכות, חומרי הרגעה וקרם לחות לאחר טיפול.

איפה קונים ציוד לקוסמטיקאית?

במרכז לקוסמטיקאית ברמת גן, תמצאי מגוון רחב של רהיטים למכון יופי, מוצרי חשמל לקליניקה, ציוד חד פעמי ורב פעמי לקוסמטיקאית וכמובן את כל מעבדות הקוסמטיקה המובילות בארץ. המגוון הרחב והשפע הקיים בחנות יאפשרו לך להתאים באופן מדוייק את סל הקניות, בהתאם לצרכייך.  במרכז לקוסמטיקאית תמצאי יועצות מקצועיות שילוו אותך בתהליך הקנייה וידאגו לשביעות רצונך המלאה.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים