חברת מאג’יריי MAGIRAY Cosmetics

תכשירי הטיפוח מבית MAGIRAY (מאג'יריי) הינם פרי פיתוח מדעי הצועד עקב בצד אגודל, עם ניסיון רב שנים שנאסף בקפידה והתמדה מעולם הרפואה העממית והמשלימה

המגוון העשיר של הרכיבים מהם רוקחת MAGIRAY את תכשיריה, כולל למעלה מ- 200 סוגי צמחי מרפא לצד תמציות טבעיות, כמו גם שימוש בלמעלה מ- 15 פטנטים עולמיים רשומים. במהלך השנים פיתחה מאג'יריי מספר סדרות תכשירים לטיפול העור, במטרה לסייע ללקוחותיה הפרטיים להשלים באופן מיטבי את הטיפול אותו הם מקבלים במכוני יופי.

חברת הקוסמטיקה מאג'יריי מספקת מספר סדרות טיפוח בהן מגוון עשיר של מוצרים: מוצרי ניקוי בסיסי וריענון ליומיום, פילינגים לשימוש שבועי, קרמי לחות, הזנה, שיקום והרגעה, סרומים פעילים לחידוש וטיפוח אינטנסיבי, מוצרים לטיפוח האיזור שמסביב לעיניים, מוצרי הגנה יומיומיים, מוצרים לטיפולים אינטנסיביים, מסיכות לטיפוח שבועי ומוצרי טיפוח כללי של שיער ועור הגוף.

המבחר העצום של תכשירי קוסמטיקה מבית MAGIRAY, מאפשר לקוסמטיקאית להתאים באופן מיטבי את הטיפול ללקוחותיה – הן בקליניקה הפרטית והן כשגרת טיפוח שוטפת ע"י הלקוחות בביתם.

חברת MAGIRAY עומדים בסטנדרטים ובעלי רישיונות של משרד הבריאות בישראל. אנו עונים לדרישות תקנון ה- GMP ועומדים בתקני מדינות EAC ו- USA. החברה עונה לדרישות מכון בקרת האיכות ISO-2008-9001.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים