תכשירי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות

כאשר את מבצעת טיפול קוסמטי למטופלות שלך, את יודעת שכדי לשמר תוצאות- צריך להמשיך שגרת טיפוח טובה בבית. את רוצה לתת ללקוחותייך שירות מלא ומקיף ועל – כן עלייך להחזיק בקליניקה שלך מספר מוצרים, למטרות טיפול שונות. המוצרים נמכרים כחלק נפרד מהטיפול ומטרתם לשמר את הפעולה המבוצעת במכון היופי שלך עד לטיפול הבא.

אילו תכשירי קוסמטיקה חשוב להחזיק במכון?

התשובה היא- בהתאם לצרכי מטופלייך. האם המטופלים סובלים מאקנה? אולי פיגמנטציה? ואולי בכלל אנטי-אייג'ינג זה מה שמעניין אותם? סדרות הטיפול שאת תבחרי לרכוש למכון שלך יהיו מותאמות לבעיות העור של הלקוחות.

סדרות טיפול לרוב מורכבות מקרם יום, קרם לילה וסרום (או לחלופין תחליף פעיל אחר בנוסף ללחות). פרט לבסיס הטיפולי, נמליץ ללקוחות להשלים את הטיפול עם מקדם הגנה, קרם עיניים, סבון ניקוי, מסיכות טיפוליות וכדומה.

איך לבחור מעבדות קוסמטיקה לקליניקה?

ראשית, נמליץ לך לערוך רשימה מסודרת של לקוחותייך, בדגש על הלקוחות הקבועים והמתמידים בטיפול. את רשימת הלקוחות יש לחלק לפי צרכי ובעיות העור שלהם. כדאי גם לדעת כמה לקוחות בערך ירכשו מוצרים משלימים לטיפול כדי שיהיה לך אומדן נכון לקראת רכישת המוצרים.

ברגע שיש לך נתונים מספריים ומידע לגבי צרכי לקוחותייך, הגיעי עם הרשימה למרכז לקוסמטיקאית, או לחלופין צרי עימנו קשר טלפוני ויועצת מקצועית שלנו תדריך אותך ותיתן לך טיפים ומבצעים רלוונטיים לגבי המוצרים המומלצים עבורך.

היועצות שלנו עוסקות בתחום הקוסמטיקה עשרות שנים ומכירות היטב את היכולות של כל מעבדת קוסמטיקה הנמכרת בחנות. הן גם מודעות למגבלות תקציב שיש לכל קוסמטיקאית בהתאם ללקוחותיה ודואגות שההתאמה תהיה גם ברמה טיפולית וגם ברמה תקציבית.

תכשירי לחות לקוסמטיקאית

תכשירי הלחות הינם אמולסיות מסוג W/O ותפקידם לעזור לשכבה הקרנית לשמור על תכולת המים שלה במידה אופטימאלית המאפשרת גמישות הקרטין שהוא המרכיב העיקרי של שכבה זו. כשתאי האפידרמיס רווים במים הטורגור שלהם עולה והעור נראה מתוח. קרם הלחות הינו המוצר העיקרי והראשי בארון המוצרים האישי ועל פי רוב, הקרם הראשון אותו כל מטופל דואג שיהיה באמתחתו, החל בגיל צעיר מאוד. על כן, חשובה מאוד התאמת הקרם לצרכי המטופל.  בבואנו לבחור את קרם הלחות יש להתחשב בסוג העור, גיל המטופל ונגעים/תופעות נלוות. ככל שהעור יבש יותר, ומבוגר – קרם הלחות יהיה עשיר יותר בחומרים שומניים, ולהיפך – עור שמן ישתמש בקרם לחות מימי יותר. חומרים פעילים נלווים יותאמו גם הם: לחות עם חומרי הבהרה לעור עם פיגמנטציה, לחות עם חומרי ריפוי לעור עם אקנה וכו'.

סרומים לקוסמטיקאיות

הסרום הינו תמצית מרוכזת של חומרים פעילים בעלי יכולת חדירה טובה הפועלים בצורה ממוקדת ולמען מטרה ייחודית. התפקיד העיקרי של כל הסרומים הוא שיפור לחות העור והם עובדים בצורה סינרגטית עם הקרם שימרח מעליהם. במילים אחרות, הסרום, שנמרח ישירות על העור, בעל חומרים המשפרים את לחות העור, בדרך כלל בריכוזים גבוהים יותר מאשר בקרם הלחות, ובעל יכולת קשירת הלחות בצורה טובה יותר לעור. לכל סדרת טיפולים יש סרום ייעודי המתמקד בטיפול בבעיית עור אחרת במקביל לשיפור הלחות בעור.

מעוניינת בהתאמת תכשירי קוסמטיקה למכון שלך? צרי עימנו קצר לייעוץ מקצועי ואישי.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים