ציוד למניקור ופדיקור

רבות מבעלות מכוני יופי בארץ, משלבות מספר שירותי טיפוח תחת קורת גג אחת. השירות הנפוץ ביותר הוא טיפולי מניקור ופדיקור הניתנים על-ידי פדיקוריסטיות ומניקוריסטיות מקצועיות בתחום. טיפולי ציפורניים מצריכים סביבת עבודה סטרילית במיוחד וחומרים איכותיים לטובת הלקוחות, מסיבה זו חשוב לעבוד עם חברות מובילות בתחום המניקור והפדיקור.

מכשירים לפדיקור ומניקור

המכשור המקצועי לטיפולי פדיקור ומניקור מתחלק למספר קטגוריות עיקריות: מכשיר ייעודי ללק ג'ל, מכשיר סטריליזציה ומכונות שיוף. מומלץ להשקיע במכשירים של חברה טובה שיספקו תוצאות לשביעות רצונך המלאה.

מנורת ג'ל לייבוש לק – מכשיר זה נועד לייבוש לק ג'ל ובלעדיו לא ניתן להעניק מניקור ללקוחות המעוניינות בלק ג'ל. השקיעי במכשיר אמין שילווה אותך שנים ללא תקלות ויבצע את פעולת הייבוש במהירות האפשרית.

מכשיר סטריליזציה (סטריליזטור) – מאחר וחלק מהציוד בו משתמשים למניקור ופדיקור הוא רב פעמי, חשוב לחטא אותו לפני ואחרי השימוש. אין להעביר ציוד שלא חוטא כראוי בין לקוחות ולכן מכשיר הסטריליזציה הכרחי במכון היופי שלך ולא ניתן לעבוד בלעדיו. למען בריאותנו ובריאות הלקוחות.

מכונת שיוף לציפורניים – מכונת השיוף עובדת עם מספר ראשים מתחלפים אשר חלקם מגיעים עם המכונה ואת חלקם את יכולה לרכוש בנפרד. המכונה נועדה גם לטיפולי מניקור וגם לטיפולי פדיקור. בין המובילות בתחום נמצא את מכונת השיוף של לילה מילאנו הידועה בעבודה השקטה שלה והעיצוב הארגונומי של ידית השיוף.

מכונת אמבט פרפין – טיפול בפרפין מהווה שדרוג של חוויית הלקוח בעת טיפול מניקור או פדיקור. האמבט איננו חובה במכון הקוסמטי אך בהחלט מעניק נדבך נוסף של לחות, רכות ובריאות למראה העור. טיפול באמבט פרפין הוא פינוק שכל לקוחה תשמח לקבל!

ציוד לפדיקוריסטית ומניקוריסטית

פרט למכשור החשמלי, סלוני יופי מחזיקים מוצרים לפדיקור ומניקור וציוד חד פעמי. במרכז לקוסמטיקאית תוכלי למצוא מכשור חשמלי לקוסמטיקאית ואת כל הציוד הנדרש לתחזוקת מכון יופי המעניק טיפולי פדיקור ומניקור, כגון: פצירה, צבת, דוחף עור, גיגית לרגליים, מגבות, נעלי פדיקור חד-פעמי, ראשים למכונת שיוף, עוצר דם, רגלית פדיקור, כסא פדיקור וכמובן- לק ג'ל ולק רגיל במבחר עצום של צבעים.

חומרים מקצועיים לציפורניים

ישנה חשיבות רבה בבחירת חומרי וציוד המניקור ופדיקור למכון היופי שלך. השקעה בחומרים טובים תביא לתוצאות יפות ולקוחות מרוצים. במרכז לקוסמטיקאית תוכלי למצוא את כל הציוד הנדרש לתפעול מכון היופי שלך, לאחר שבחרנו בקפידה את המותגים הכי טובים עבורך. אנו שמים דגש רב על איכות ומציעים לך רק את המוצרים שעברו סינון קפדני שלנו, כי למכון שלך מגיע את הטוב ביותר.

במרכז דואגים להיצע מוצרים רחב עבור קוסמטיקאיות, מניקוריסטיות ופדיקוריסטיות ומבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ. כאן את תמצאי צוות יועצות מקצועיות שיסייעו לך בבחירת המוצרים, ידריכו אותך וילוו אותך לאורך כל הדרך- לשביעות רצונך המלאה. אנו יודעים שכשהלקוחות שלך מרוצים- גם את מרוצה!

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים