טיפולי מיקרונידלינג (מזותרפיה)

הלהיט החדש, ובצדק, בכל קליניקה ומכון יופי הוא טיפולי מזותרפיה, מיקרונידלינג. בטיפולים מסוג זה, הקוסמטיקאית מבצעת פציעה מבוקרת לעור ע"י מכשיר הכולל מחטים קטנות ודקות באורך של 0.5 עד 2 מ"מ. הדקירות גורמות להרס מבוקר של החלק העליון בתא ומעודדות בנייה של תאי עור חדשים. תגובת העור לדקירות מעודדת ייצור קולגן וחלבונים האחראיים על מיצוק העור באופן מיידי ונראה לעין.

מתי טוב לעשות טיפול מזותרפיה?

טיפולי מזותרפיה מושלמים במקרים של צלקות וחטטים, קמטוטים, פיגמנטציה, נקבוביות פעורות ולהענקת מראה מתוח, צעיר, מוצק וקורן. הטיפול במיקרונידלינג בטיחותי מכיוון שהמחטים לא חודרות לעומק העור אלא רק לשכבה העליונה. חובה להחליף מחטים בין כל מטופל ומטופלת ולדאוג לחיטוי המחטים והעור בתחילת ובסוף כל טיפול.

טיפולי מזותרפיה מתמקדים בעיקר בעור הפנים, צוואר והדקולטה. יעילותם היא כה משמעותית שיש מי שמבצע טיפולי מזותרפיה גם לשאר הגוף- רגליים, ישבן, חזה ובטן. התוצאה היא עור חלק ומתוח ובהחלט שווה להשקיע גם בעור הגוף.

מכשיר מזופן לטיפולי מזותרפיה     

טיפול המיקרונידלינג מבוצע ע"י מכשיר בשם מזופן. המכשיר בעל יכולת שינוי אורך המחט בהתאם לאיזור הטיפול ובעיית העור. המזופן האיכותי והנמכר ביותר, הוא בעל מהירויות שונות ומספר ראשי מחטים לצרכים השונים. המרכז לקוסמטיקאית מעניק הדרכה אישית וצמודה לכל קוסמטיקאית הרוכשת מכשיר מזופן ומתאימים יחדיו את ראש המכשיר ע"פ צרכי הקוסמטיקאית.

בכדי להבחין בתוצאות משמעותיות לאורך זמן, נמליץ למטופלים על סדרה של בין 4 עד 10 טיפולים ואף התמדה בהמשך, תלוי במטרת הטיפול. ההשפעה ניכרת לעין כבר לאחר הטיפול הראשון אך התמדה תיצור שינוי משמעותי. עבור צלקות עמוקות, כמובן שנצטרך יותר טיפולים.

הניקובים הזעירים בעור יוצרים מעין תעלה המאפשרת לחומרים פעילים לחדור לתוך הדרמיס ולכן מומלץ במהלך ובסיום טיפול למרוח סרומים ייעודיים למזותרפיה. חומרים כמו חומצה היאלרונית או ויטמין C מסוגלים לחדור באופן טוב יותר לעור לאחר הטיפול, עם זאת, בשוק קיים מבחר רחב של חומרים עם מרכיבים פעילים מגוונים, בהתאם לצרכי עור המטופל. בסיום הטיפול יש למרוח מקדם הגנה עקב רגישות העור המוגברת.

במרכז לקוסמטיקאית תמצאי מספר מעבדות קוסמטיקה מובילות אשר זיהו את הפוטנציאל בטיפולי מיקרונידלינג והשיקו ליין מזותרפיה ייחודי. בסדרות מוצרים אלו, תוכלי למצוא מגוון קוקטיילים וסרומים למהלך טיפול המזותרפיה במכון, בהתאם לבעיה בה את מטפלת.

המשך טיפול מזותרפיה בבית

לאחר הטיפול במכון, חשוב לצייד את לקוחותייך בחומרים מתאימים שיסייעו להצלחת הטיפול. התכשירים אותם תתאימי למטופלים יהיו בהתאם למטרת טיפול המזותרפיה שנעשה במכון יופי שלך (אנטי אייג'ינג, אקנה, פיגמנטציה וכ'ו…). מומלץ לשלב תכשיר ניקוי, סרום פעיל ולחות טובה. כמובן שמעל לכל חשוב להדגיש את השימוש במקדם ההגנה ורגישות העור בימים שלאחר הטיפול.

אנו נמליץ לכל קוסמטיקאית ליצור קשר עם מטופליה, יום לאחר הטיפול הראשון. חשוב לבדוק שהטיפול עבר בנעימים, התוצאות נראות לעין וכמובן שלא התפתחה אלרגיה לחומרים. הקשר האישי עם הלקוחות יבטיח את ההתמדה שלהם להגיע לכל סדרת הטיפולים שנקבעה.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים