קוסמטיקאית- איך לשווק את הקליניקה שלך

את עובדת שנים כקוסמטיקאית ויש לך קהל לקוחות קבוע ונאמן, אך לא מגיעות לקוחות חדשות?
או שאולי הוסמכת כקוסמטיקאית לא מזמן, פתחת קליניקה לטיפולי יופי ועכשיו הגיע השלב להביא לקוחות לקבלת טיפולים אצלך?

איך מגיעים ללקוחות חדשים? כיצד לשווק את עצמך נכון? הכנו לך מספר טיפים חשובים בנושא.

פרסום מכון יופי ברשתות חברתיות

בעשור האחרון, שיטות השיווק והפרסום השתנו לגמרי. כל עסק, מקטן ועד גדול, משקיע נתח גדול מתקציב הפרסום שלו ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. הלקוחות שלך נמצאים שם וזו הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם.

ראשית, דאגי לפתוח דף עסקי, נפרד מהפרופיל האישי שלך- גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. ברשתות החברתיות יש פחות מקום למלל ויותר דגש על תמונות ווידיאו. המסר המועבר הוא לא באמצעות מילים אלא באמצעים ויזואליים. למזלך, את בתחום בו קל להעביר מסר ויזואלי ולהשיג חשיפה גדולה בזכות תמונה אחת ששווה אלף מילים.

את יכולה להשתמש בשירותיו של צלם מקצועי אך גם תמונות ווידאו שאת מצלמת בעצמך, ישיגו עבורך תוצאות לא פחות מרשימות ולעיתים אף טובות יותר בזכות האותנטיות של הצילום. הנוכחות הדיגיטלית שלך ברחבי הרשתות החברתיות היא כרטיס הביקור שלך והצעד הראשון בשיווק העסק- ללא כל עלות מצידך.

מה כדאי להעלות לרשתות החברתיות?

סרטים קצרים של טיפולי פנים, טיפים שאת נותנת למטופלים עם בעיות עור שונות, תמונות לפני ואחרי, לקוחות ממליצים, מבצעים, תמונות של הקליניקה היפה שלך וכל העולה על רוחך. תכנים מעניינים מביאים לחשיפה טובה וסקרנות מצד הצופה. דאגי לתחזוקה שוטפת והעלאת תכנים על בסיס יום- יומי שיעודדו אנשים ליצור עמך קשר.

מתי כדאי לפרסם את מכון היופי?

לאחר שיצרת דף פייסבוק עם תכנים מעניינים או לחלופין אתר אינטרנט מרשים, נמליץ לך להקצות תקציב פרסום לדיגיטל- פייסבוק/ אינסטגרם וגוגל. במידה והתקציב שלך מוגבל, את יכולה להתמקד באירועים שונים ולהתאים פרסום ייעודי רק לפני חגים, עונות השנה ואפילו לתת התייחסות מיוחדת ל"עונת החתונות". את המלל והתמונה בפרסום בחרי בהתאם לנושא אותו את מקדמת.

קופונים לקוסמטיקאית וטיפולי יופי

דרך מקורית נוספת להגיע לקהל חדש היא דרך קופונים לטיפולי יופי. ישנם אתרי קופונים רבים המוכרים קופונים לטיפולי קוסמטיקאית במחירים מוזלים. נכון, אומנם הרווח שלך יהיה נמוך משמעותית מאשר לקוחה המגיעה ישירות אלייך, אך מהצד השני, תרוויחי מטופלת חדשה שיכולה להיות לקוחה קבועה, מתמידה וממליצה! קוסמטיקאיות רבות עושות שימוש בכלי זה לפרסום העסק שלהן ומשם צומחות וגדלות במהירות.

זכרי! אסור לך לתת תחושה למטופלת שאם היא שילמה מעט- היא תקבל מעט. להיפך, תשאירי אותה עם רצון לחזור אלייך שוב ושוב כי הטיפול היה כל-כך טוב, מושקע ומהנה.

המלצה על קוסמטיקאית מפה לאוזן

אנו יודעים שההמלצה הכי טובה היא מבעל ניסיון. בעבר, הפרסום של קוסמטיקאיות התבסס בעיקר על חברה שהמליצה לחברה וכך נוצר לקוסמטיקאית מאגר לקוחות גדול ללא שום צורך בפרסום. שיווק מסוג זה עדיין עובד מצוין- בכל התחומים. לכן, חשוב שתשאירי כל מטופלת שמגיעה אלייך עם "טעם של עוד". השקיעי בטיפול הפנים, הסבירי ללקוחה מה את עושה ולמה, למדי אותה איך להפוך את העור שלה לחלק וקורן ודאגי לעבוד עם מעבדות קוסמטיקה שהלקוחות רואים בזכותן תוצאות מהירות ומרשימות. לקוחה מרוצה תביא עימה עוד הרבה לקוחות מרוצות.

במרכז לקוסמטיקאית ברמת גן, תמצאי מגוון עצום של מעבדות קוסמטיקה ויועצת מקצועית שתתאים לך מוצרים בהתאם לסוג לקוחותייך והתקציב שאת מוכנה להשקיע.

פרסום מבצעים על טיפולי יופי

סוג אחד של פרסום מבצע הוא דרך הרשתות החברתיות, כפי שצוין בתחילת המאמר. סוג שני של פרסום הוא בעצם בסגנון "חבר מביא חבר". הציעי לכל מטופלת שמגיעה אלייך קופון, בו את מציעה על כל לקוחה חדשה שהמטופלת מביאה, היא תקבל פדיקור/ מניקור או הנחה משמעותית בטיפול היופי הבא שלה. חשבי מה יפתה את לקוחותייך לגרום לחברות שלהן לבקר אצלך.

אם תבחרי ליישם את כל הטיפים שהוצעו במאמר זה, מהר מאוד תראי תוצאות ותבחיני בעלייה חדה במספר המטופלים החדשים שלך מדי חודש. בהצלחה!

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים