חומצה היאלרונית בשימוש הקוסמטיקאית

הטרנד האחרון בתחום הקוסמטיקה הוא לא אחר מאשר – החומצה ההיאלרונית. כמעט כל מעבדת קוסמטיקה מייצרת ליין מוצרים ייחודי, בו הדגש הוא על מרכיב החומצה ההיאלרונית בתוך הקרם או הסרום.

את החומצה ההיאלרונית הכרנו תחילה בשימוש אצל פלסטיקאים ורופאי עור, בהזרקות שמטרתן האסתטית היא הקניית נפח לעור ופיסול פנים (מילוי). עם הזמן ובעקבות מחקרים וניסויים רבים בנושא, מצאו את יעילותה של החומצה גם במריחה ישירה על הפנים, במטרה לעכב את סימני הזדקנות העור. עם זאת, התוצאה של מריחת החומצה ההיאלרונית שונה מאשר הזרקתה לעור. מריחה, מטרתה בעיקר לספק לחות רבה לעור הפנים ובכך לייעל את המלחמה בהזדקנות העור. המריחה איננה מפסלת מחדש את הפנים כפי שקורה בהזרקות ויש להתמיד בשימוש בה מדי יום.

מוצרי חומצה היאלרונית מומלצים

על המדפים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים המכילים חומצה היאלרונית. המוצרים הנמכרים אצל קוסמטיקאיות, מכילים לרוב ריכוז גבוה יותר של החומצה בנוסף לחומרים פעילים נוספים שלא ניתן למצוא על המדפים בחנויות הפארם.

במרכז לקוסמטיקאית תמצאי 5 מותגי מעבדות מובילות המייצרות סדרות מוצרים המכילים חומצה היאלרונית בריכוזים שונים לתוצאות ניכרות לעין:

מעבדות אקדמי-פריז

מעבדות אקדמי-פריז מייצרות שני מוצרי דגל המכילים חומצה היאלרונית: סרום וקרם לחות מסדרת DERM ACTE. הסרום נועד לשימוש יומיומי, מומלץ לעור עם מחסור חמור בלחות, לעור לא גמיש ומיובש שאיבד את הזוהר הטבעי שלו. הסרום מרענן את העור, מרווה בלחות ובאופן מיידי!
קרם הלחות בסדרה משיב לעור אלסטיות וגמישות ומותיר אותו רך, בוהק קורן ובריא. שילוב שני המוצרים בשגרת הטיפוח בבית מאפשר לראות תוצאות במהירות.

HL קוסמטיקה (הולילנד לשעבר)

מעבדות HL פיתחו את סדרת VITALISE המתמחה בלחות והזנה. כל המוצרים בסדרה מכילים חומצה היאלרונית המעלה את רמת הלחות בעור ומונעת את התאדות הלחות הטבעית, ממצקת ומצמצמת את מראה הקמטים תוך הענקת רכות וגמישות לעור. השילוב של חומצה היאלרונית ורכיבים פעילים נוספים פועל ביעילות רבה להעלאת רמת הלחות בעור ולמניעת התאדות הלחות הטבעית, ממצק את העור ומצמצם את מראה הקמטים, תוך הענקת רכות וגמישות לעור.

ד"ר דב קליין קוסמטיקה

מעבדות ד"ר דב קליין השיקו לאחרונה את סדרת המוצרים החדשה HYALURONIC WINE. בסדרה שני מוצרים על בסיס חומצה היאלרונית: בוסטר פעיל ועוצמתי וקרם לחות משלים. שני המוצרים בעלי רכיב פעיל של חומצה היאלרונית בגדלים מולקולאריים שונים יחד עם תאי גזע מענבים. תאי הגזע מסייעים בחידוש רקמות ומאיצים את תהליך שיקום העור בזמן שהחומצה ההיאלרונית מעניקה לעור נפח ושומרת על לחות והעצמת חוזק וגמישות העור.

ד"ר רון כדיר

מעבדות ד"ר כדיר מייצרים סדרה בשם היאלו-רון HYALU-RON בה נעשה שימוש בחומצה היאלרונית המופקת בתהליכים ביוטכנולוגיים מחומרי גלם צמחיים. בסדרה ניתן למצוא 4 מוצרים: קרם מזין פעיל, קרם יום, קרם עיניים וסרום. לחיזוק והעצמת הפעילות של התכשירים נעשה שימוש ברכיבים פעילים נוספים: אקווקסיל המעודד סינתזה של חומצה היאלרונית באפידרמיס ובדרמיס וניאצינאמיד האחראי לחידוש הקולגן ומסייע באחידות העור.

מעבדות KART

מעבדות קארט KART פיתחו סדרה ייעודית בשם INNOVATION שמטרתה הקניית לחות רבה לעור הפנים. הסדרה מתמקדת גם בטיפולי מזותרפיה מקצועיים (מיקרונידלינג) וגם מוצרים לשימוש בבית.  המוצרים מכילים מרכיבים פעילים בריכוז גבוה במיוחד המשמרים את אפקט הטיפול במכון. כל מוצרי הסדרה מכילים חומצה היאלרונית וניתן למצוא בסדרה: סבון ניקוי לכל סוגי העור, קרם פילינג, סרום, קרם לחות קרם עיניים ועוד שלל מוצרים רבים לבית ולמכון.

לסיכום, חומצה היאלרונית היא אחד הפיתוחים והחידושים האחרונים בתחום הקוסמטיקה. הלחות הרבה שהחומצה מספקת לעור מניבה תוצאות עבור מי שעורו יבש או מתבגר ומתחילים לראות ניצני קמטוטים. עבור העור המבוגר, החומצה ההיאלרונית חיונית במיוחד ונמצאת ברבים מהתכשירים הקוסמטיים לגיל זה.

נמליץ למטופלים לרכוש מוצרים לתחזוקה שוטפת בבית במקביל לטיפולי יופי במכון- כגון טיפולי מזותרפיה הכוללים גם הם שימוש בחומצה היאלרונית להחדרת לחות עמוקה יותר.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים