טיפול בעור בעונת החורף

עונת החורף היא ההזדמנות שלנו לשקם ולטפח את העור בעזרת חומרים פעילים מהם נמנענו בקיץ. מטופלות ומטופלים רבים מגיעים לקוסמטיקאית לאחר שנזקי הקיץ כבר הופיעו על פניהם והם מחפשים אותך, הקוסמטיקאית, שתשיב להם את העור הבריא והקורן. פרט ללקוחות המגיעים לטיפולי שיקום, קיימים גם הלקוחות המודעים לחשיבות תחזוקה נכונה של העור. לקוחות אלו זוכרים בכל חורף לבצע אצל הקוסמטיקאית סדרות טיפולים שנועדו לשמר את העור הצעיר ולטשטש את סימני הגיל שמופיעים עם השנים.

בין הטיפולים הנדרשים ביותר בקרב לקוחות, ניתן למצוא: שיקום העור מנזקי הקיץ כגון הבהרת פיגמנטציה וכתמים, טיפול בקמטים וקמטוטים, חידוש העור לשיפור מראהו, סגירת נקבוביות פעורות, העלמת צלקות וטיפול באקנה.

יתרונות בטיפולי עור בעונת החורף

קרני השמש החזקות בעונת הקיץ, מנעו מאיתנו לבצע טיפולים עמוקים בשכבות העור מחשש להיפר-פיגמנטציה וסיכונים בריאותיים נוספים. בחורף, כאשר קרני השמש חלשות ואנו ממעטים לצאת מהבית ולבלות בחוץ, מתאפשר לבצע מגוון טיפולים רחב לעשרות מטרות שיקום, טיפול וטיפוח. קרינת השמש החלשה (באופן יחסי) בחורף, מקנה לקוסמטיקאית הזדמנות פז לבצע שלל סוגי טיפולים עם מבחר עצום של תכשירים ומוצרים.

טיפולי חורף, הן בקליניקה והן בבית, מתמקדים בעיקר בקילוף שכבות עור וחידושן, למראה בריא וצעיר. כקוסמטיקאית, עלייך לשוב ולהדגיש את חשיבות מקדם ההגנה גם בחורף. אומנם, הסיכונים הנובעים מחשיפה לשמש יורדים באופן משמעותי, אך אנו נרצה להגן על המטופלים שלנו באופן מלא ולא להסתמך על כך שלא ייחשפו לשמש כלל.

החורף, זו ההזדמנות שלך, כקוסמטיקאית, להפגין יכולות ולזכות במטופלים נאמנים לאורך שנים. אבחון נכון של העור, בחירת סוג טיפול בהתאם לבעיית העור של המטופלים ובניית שגרת טיפוח טובה, תביא לתוצאות מדהימות עבור לקוחותייך!

טיפולי פנים במכון בעונת החורף

אנו נבחין ונבדיל בין הטיפולים המבוצעים במכון, בקליניקה הפרטית שלך, לבין המוצרים אותם הלקוחות ירכשו לשם תחזוקה שוטפת ופעילה. המוצרים הייעודיים לטיפול בקליניקה, הם בעלי ריכוז גבוה של חומצות ורכיבים פעילים. מוצרים אלו לא יימכרו ללקוחות, פן יבוצע בהם שימוש לא נכון. הידע שלך מאפשר לך לבחור את ריכוז החומר הנכון בהתאם לטיפול הנדרש ורגישות המטופל או המטופלת.

בפנייך עומדות מספר אפשרויות טיפול. כל קוסמטיקאית בוחרת את האופן בו היא מעדיפה לעבוד. האפשרויות נעות בין פילינגים עמוקים, מזותרפיה, מכשור IPL או RF וכמובן שילובים בין כל האפשרויות. הסבירו את חשיבות סדרת הטיפולים ללקוחות שלכן. ההתמדה בסדרת טיפולים במכון מאפשרת לראות תוצאות טובות יותר, מהר יותר ולעמוד בציפיות של הלקוחות מהטיפול.

מוצרים מומלצים לשגרת טיפוח העור בחורף

שגרת התחזוקה בבית היא חלק בלתי נפרד מהצלחת טיפול פנים בחורף. המטופלים צריכים לדעת שיש ביכולתם לשפר באופן משמעותי את התוצאות על-ידי שימוש בתכשירי טיפוח עוצמתיים הנועדו לשימוש ביתי. השילוב בין טיפול במכון ושגרת טיפוח בבית יוצרים אפקט שיפור מדהים וניכר לעין.

נתחיל מהסוף- מקדם הגנה. בארצנו, גם בחורף נוכל לזכות במספר ימים לא מבוטל של ימים שטופי שמש בהם הקרינה חזקה ומסוכנת לעור. אך אל תתבלבלו, גם בימים מעוננים, קרני השמש חודרות מבין העננים ויכולות להזיק לעורנו. מקדם הגנה חשוב בכל יציאה מהבית. גם בחורף ובעיקר עבור מי שעובר טיפולים קוסמטיים עמוקים.

לחות- העור נעשה הרבה יותר צמא ללחות ומיובש בעונת החורף. תוסיפו לעובדה זו את טיפולי החורף החזקים והתוצאה תהיה עור שזקוק ל"בוסט" גדול של לחות. חשוב לספק למטופלות ולמטופלים קרם לחות עשיר שימנע יובש ותחושה לא נעימה בעור. אפשר לשקול, בהתאם למצב העור, להמליץ על קרם לחות נפרד לבוקר ולערב ובמידת הצורך אפילו על מסיכת לחות עשירה ונעימה.

חומרים מקלפים- ישנן אינסוף אפשרויות להוסיף חומרים מקלפים לשגרת הטיפוח בבית. האופציות נעות בין חומצות במרקם קרם, פילינגים, מסיכות, סרומים ועוד. כקוסמטיקאית, את תדעי לבחור עבור מטופלייך את שגרת הטיפול הנכונה והמומלצת עבורם. יש להבדיל בין מי שעושה סדרת טיפולים במכון שלך בנוסף לתחזוקה בבית, לעומת מי שמעדיף להיכנס לשגרת טיפול וטיפוח ביתית בלבד.

לסיכום, עונת החורף היא הזדמנות מצוינת להשפיע ולשנות את מצב העור עבור מטופלייך. השקיעי בהסברה מפורטת על אופציות הטיפולים והמוצרים המשלימים כמה רגעים לפני בוא החורף, כדי שלקוחותייך יוכלו לנצל את כל העונה לטיפול עמוק ואינטנסיבי. התוצאות המדהימות לא יאחרו להגיע ותזכי בלקוחות נאמנים לשנים רבות.

אל תעצרו כאן

עוד מאמרים מעניינים